Šťastný život

08.05.2015 09:33

Tak jde čas...

 

Na nějakou chvíli jsem se od psaní stáhla, přišlo mi, že nemám najednou co říct. V minulých článcích jsem vždy řešila nějaké téma, které se mne velice dotýkalo a chtěla jsem jej předat světu a upozornit na některé vlastnosti lidí a dění ve společnosti. Ale od prosince do teď do 8. května jsem prostě jen žila, čerpala a zažívala nové informace a hlavně byla jsem „šťastná a spokojená“. Nepotřebovala jsem na nic upozorňovat, nic mi nevadilo, vše co přicházelo jsem prostě brala tak, že je vše, jak má být. A v každé situaci i té méně pozitivní a že jich bylo..... jsem byla „šťastná“. Učila jsem se nalézt toto štěstí velice dlouho a stálo mne to spoustu úsilí, ale našla jsem ho, tak jako můžete každý z vás.

 

A dnes jsem vstala, do krásného slunečného rána a říkala jsem si, že nic nemůže být lépe než je teď.

Víte, i když jsem nějaký čas nenapsala žádný článek, nelenila jsem a pořád jsem se vzdělávala. Byla jsem na festivalu harmonie duše, různých přednáškách a přečetla další tři knihy o duchovním životě..(jedna z nich velice pěkná, kterou můžu doporučit Dalajlámova kočka), pořád jsem čerpala nějaké informace z venku. A řeknu vám na co jsem přišla!

 

Z duchovního rozvoje člověka se stal business! Nenaleťte mu. Nemusíte chodit na měsíc do tmy zavírat se, abyste poznali své strachy ani nemusíte na dlouhé poutní výlety do ciziny, jezdit zachraňovat matku zemi do jižní Ameriky, abyste našli klid a mír, chodit na přednášky, které stojí tisíce korun, vzdávat se nějakého druhu jídla, které máte rádi NEMUSÍTE to dělat, abyste byli šťastní!

 

Já jsem šťastná, opravdu šťastná tady a teď a jediná má investice do tohoto štěstí byl čas sám se sebou a odvaha podívat se sama do sebe.

 

Chtěla bych tímto článkem upozornit a říct vám všem, kteří toto budete číst jednu věc. Začněte se velice rychle milovat, čím dřív to zkusíte, tím rychleji budete šťastní a hlavně naučte se milovat svou vlastní rodinu. Svoje rodiče, prarodiče a sourozence, ať vám udělali cokoliv a ať máte jakékoliv křivdy vyřešte je. Odpusťte jim a udělejte maximum proto, abyste napravili váš vztah, ať je jakýkoliv. Pokud se vám toto nepodaří nebudete nikdy v životě šťastní. Nepotřebujete se naučit v životě vůbec nic jiného. Potřebujete se naučit jen to, jak se mít rád a jak být šťastný. Vše ostatní přijde samo.

 

Moji sestru včera odvezli do nemocnice, když mi to volala policie, abych si vyzvedla její auto a jela za ní na oddělení, odložila jsem veškerou práci, kterou jsem dělala a nemyslela na nic jiného jen ať jsem u ní co nejrychleji. Po 4 hodinách sezení vedle kolabující sestry v nemocnici jsme si tiskli ruku a čekali co se bude dít. Tohle je situace, která vám ukáže, že jakákoliv práce a jakékoliv množství peněz a absolutních životních zbytečností, které nám média a společnost předhazuje, že je musíme mít a vykoupit veškeré naše vztahy a lásku, za to opravdu nestojí. V 8 večer jsme se v nemocnici už sešli všichni... moji rodiče i sestry přítel a já se dívala na jejich obličeje a na tu místnost, kde jsem přesně tři roky seděla já a neměla jsem vůbec špatný pocit ani strach. V tom momentě jsem cítila obrovskou úlevu a říkala si, jakou jsem ušla dlouhou cestu já i moje rodina.

 

Jsme silní, všichni jsme silní. A jsme tady vždy a v jakékoliv situaci pro toho druhého. Každý odloží veškerou svou práci a jede podpořit toho druhého. Neumím si ani představit, že bych tam musela sedět sama nebo moje sestra a čekat bez podpory a bez toho, abych mohla někoho chytit za ruku a na někoho se usmát a ponadávat si, jak to dlouho trvá:)

Toto jsou momenty a toto je to moje štěstí. Uvědomit si to. Být za to vděčný. To je štěstí.

 

A tak když jsem ráno vstala a i přesto, že je moje sestra přes noc v nemocnici, jsem se vzbudila spokojená a vím, že všechno zvládnu, že to celá rodina zase všechno zvládneme. Zvládneme spolu!

 

Ať je vaše ego jakkoliv velké, nedovolte mu, aby zničilo toto rodinné pouto. Mě ho málem zničilo, poslalo mě až na samé dno, ale já jsem se odrazila a bojovala, abych dnes mohla napsat takovýto článek a abych mohla moji rodinu opěvovat do nebes.

 

Svůj život si tvoříme sami, svými myšlenkami, svými činy. Tvoříme si jej tím, s jakými lidmi trávíme svůj volný čas, od jakých lidí se učíme, od jakých lidí přijímáme rady a jak se pak jimi řídíme. Neberme si osobně co lidé říkají a netrapme se tím. Žijeme sami pro sebe a pro své štěstí. Rozmyslete se do koho investujete své peníze, pokud budete chtít na své duchovní cestě podpořit. Věřte své intuici, nevěřte tomu kdo má nejvíce liků na facebookové stránce nebo nejvíc referencí, ani ty nemusí být pravdivé. Věřte sami sobě. Vy sami víte, co je pro vás nejlepší

 

Buďte hlavně zdraví!!

 

Anička