Peníze! Kde je vzít a nekrást:-D

02.12.2013 15:47

Peníze! Kde je vzít a nekrást:-D

 

Minulý měsíc jsem seděla u mamky v kadeřnictví a poslouchala rozhovor s její zákaznicí. Probírali téma peníze. Proč nemůže její syn najít práci, že je hrozná doba, všechno je drahé, vláda nás okrádá a my slušní lidé nemáme žádné peníze ani žádnou podporu od vlády, od zaměstnavatelů, od úřadů atd....Byla jsem s mamkou celý den v práci a po tom dni, jsem byla tak vyčerpaná posloucháním lidí, kteří si opradu stěžují jen na to, že nemají peníze a není práce, že na mě tento splín přenesli tak, že se mi chtělo brečet, jak je svět opravdu nespravedlivý. Zoufale jsem na paní pohlédla a zákaznice se mě ptá: když píšte ty články...řekněte mi, kde mám vzít peníze a nekrást?? Byla jsem úplně zaražená. To je otázka? Kde je vzít a nekrást?

 

Nikdo, už nepřijde a nemluví o tom, jak se mají dobře jejich děti a jak rostou jejich vnuci a kde byli na dovolené. Nemluví a o žádných pozitivních věcech, nemluví o radostech. Všichni řeší jen a jen peníze a jen si stěžují. Hodnotí lidi podle peněz, hodnotí kvalitu svého života podle svého konta.

 

Všechno se točí kolem peněz. Kamkoliv jdu tak všichni řeší jen peníze. Každý řeší, že jich má málo, jak je vydělat, proč nejsou, jak je těžké najít práci.

V jaké době sakra žijeme, že peníze dokáží takto ovládat naše životy? Všimněte si, že když se s někým hádate v rodině, ve vzahu je to především o penězích. Většina vztahů ztroskotává na problémech s financemi. Kolik z vás zná přísloví: peníze byli a budou a my nebudem? A kdo se jím řídí?

 

Četla jsem dneska článek na seznamu, který se jmenoval: Co je nezbytné pro spokojený život?

 

Cituji autora: Překvapivé je, alespoň na základě uvedeného průzkumu, že finanční otázka nebyla podle vyjádření drtivé většiny z nich tou nejdůležitější položkou na seznamu „životní spokojenosti”.

 

Nechápu tedy autora v jaké zemi on sám žije, ale že by peníze nebyly na seznamu životní spokojenosti? Podle článku, každému člověku stačí ke spokojenému životu krásný partnerský vztah a mít své vlastní děti.

Řekněte si teď, kdyby se i vás dotazovali jak si představujete spokojený život, co byste vyjmenovali? Myslím, že většina z nás by peníze taky nevyjmenovala na prvních dvou příčkách, ale přesto je to to hlavní o čem mluvíme. Je to hlavní téma úplně všude v kadeřnictví, doma, na narozeninových oslavách, ve vztazích.

 

Tak teď ten můj úspěšný návod, jak si peníze do svého života přivolat:) Pokud jste četli knihy nebo viděli film Secret ( tajemství) určitě všichni víte jak na to:) Každopádně nežijeme v Americe takže si Ferrari a Porsche nebudeme přes noc přivolávat, jak to v tomto filmu krásně popisují a všichni to umí! Přece jen žijeme v česku takže se můžeme trošku uskromnit:)

 

1) Podívejte se na své myšlenky. Co si o penězích myslíte? Zkuste si sepsat co vás o nich napadne. Když se s lidmi bavím, nejčastěji to bývá: peníze se těžko vydělávají, nezasloužím si peníze, peníze kazí lidi, nemám nárok na peníze, peníze jsou špinavé atd. Pokud vás napadají takové myšlenky, tak určitě peníze nemáte a hlavně je ani nikdy mít nebudete!

To je ten zásadní problém. V myšlence a v pohledu na peníze. Když o nich takto smýšlíte máte v sobě blok a tento blok vám způsobuje, že peníze k vám nikdy nebudou proudit! Naštěstí jsou to myšlenky a ty se dají krásně změnit. Tak je nahraďte myšlenkami jako: mám rád(a) peníze, zasloužím si peníze, peníze je lehké vydělat, peníze ke mně neustále přichází.

 

2.) Čtěte! Přečtěte si třeba knihu Secret nebo se podívejte na video na youtube. Mají již i pokračování, které se jmenuje OPUS. Budete mít zase jiný náhled na peníze. Nebo zkuste knihu: Mnich, který prodal své ferrari. Je spousta knih, které se zabývají touto tématikou.

 

 

3) Vizualizace! Zkuste si představit jaký je to pocit, když peníze máte a jak k vám přichází. Řeknu vám jednu zkušenost, co se mi stalo asi 14 dní zpátky. Nikdy jsem moc neafirmovala na peníze. Vždycky, když jsem si něco představovala byla to láska a zdraví. Ale 14 dní zpátky jsem měla v práci menší krizi. Přišla jsem domů a říkala jsem si, že musím něco změnit. Že moje práce nějak stagnuje. Ještě než jsem otevřela svůj obchod se sportovním zbožím říkala jsem si, že budu obvolávat školy v okolí a nabídnu jim, že bych jim dodávala sportovní potřeby. Již v minulosti jsem měla zákaznice, které ode mě do škol něco braly a chtěla jsem to dělat ve větším. Ale neměla jsem v předešlých měsících na to vůbec čas. Teď, ale bylo méně práce takže jsem si říkala večer, že by to bylo dobré zrealizovat teď. Pak mě napadlo zkusit to, přivolat ty zákazníky a přivolat si peníze:) A tak jsem si lehla večer do postele, po své meditaci a představovala jsem si jak ke mně peníze přicházejí. Prociťovala jsem ten pocit, že dávám peníze do kasy a mám jich spoustu. Druhý den jsem byla v práci a přistoupila ke mně paní a ptá se mě, nevíte náhodou jen v rychlosti, kde se dají sehnat sítě na fotbalové branky? Dali jsme se do řeči a zjistila jsem, že je to paní z města a má na starost odbor péče o občany a oddělení školství. Trošku to zkrátím: objednala si umě přes 40 míčů, sítě na fotbalové branky a ještě mi nabídla svého syna, protože bych se jí líbila jako snacha:-D. Když jsem přišla domů plakala jsem štěstím a nemohla tomu uvěřit. Ona sama přišla za mnou, nemusela jsem nikam volat, nemusela jsem vynaložit vůbec žádnou námahu na to, abych školy získávala. Oni prostě za mnou přišli samy! Raději se neptám jak je to možné, jen si užívám ten pocit, že mi to vyšlo a bude tato vizualizace vycházet dál!

 

A tak jsem si říkala, že zázraky se vlastně dějí. Dějí se pořád, pokud o ně budeme stát a pokud na sobě budeme pracovat. Pokud budeme pořád zkoušet nové a nové věci. A budeme chtit najít způsob jak žíť šťastně. Přestaňme si teda pořád stěžovat na všechny okolo, že všechno, co se nám děje je díky okolí. Zkuste první hledat v sobě, jestli ten problém není ve vás, ve vaší hlavě a pak si stěžujme na vládu, úřady, zaměstnavatele. Práce je dost i peněz je dost všude v oběhu, jen stačí chtít!

 

Zkusme se od těch peněz trošku odprostit. Zkuste jít ven s přáteli a říct si jeden večer, že nebudete probírat peníze a práci. Zkuste si jen užít přítomnost, že máte kolem sebe lidi, které máte rádi a jste vděční, že s vámi stráví čas.

 

Tak mějte všichni hodně peněz a užívejte si jich:)

Anička