Moje „netypická“nemoc

11.11.2013 10:17

Moje „netypická“nemoc

 

Potom co mi lékaři sdělili, že mám nádor na mozku, který je ještě ke všemu už tak velký, že ozařování není možné a budu muset podstoupit operaci, u které je velká pravděpodobnost, že umřu, protože nádor se dotýkal přímo mozkového kmene, který řídí základní funkc nastala spousta otázek, jak jsem k takové věci vůbec mohla přijít? Zrovna já? Nikdy jsem nekouřila, ani neholdovala alkoholu, pravidelně jsem cvičila, drogy ani trávu jsem nikdy nezkoušela. Okolo svých mladých vrstevníků jsem žila poměrně zdravý život. Kde jsem takovou nemoc chytla? A chytá se taková nemoc nebo s váma roste?

 

Ano, lidi mají chřipku a ví, že lítá virus, mají angínu a ví, že je to bakterie, chytnou aft, když ví že se po někom napijou, ale nádor na mozku? A všichni okolo měli stejnou otázku, odkud se takový nádor bere?

 

A tak jsem navštívila homeopata a začla číst všechny různé knihy, které se zabývají metafyzikou. Narazila jsem na knihu Uzdrav svůj život od Louise Hay, která v knize uvádí všechny nemoci a jejich příčinu a jak tyto nemoci vyléčit. PROTOŽE!

 

Všechny myšlenky, které máte a vy si to teď ani neuvědomujete jak jsou špatné, protože je neregistrujete, ale když se na to zaměříte pochopíte jak si ubližujete, tím co k sobě pronášíte a jak se spolu s mozkem a tělem bavíte.

 

Nádor na mozku podle Louise je způsoben myšlenkami jako: člověk se bojí přicházejícíh změn, cítí se v životě ohrožen, je tvrdohlavý, bojí se říct o pomoc a tak nese všechno na svých bedrech. Popravdě, když jsem to četla poprvé zdálo se mi to jako hrozná blbost, a říkala jsem si, že já se přece změn vůbec nebojím:) Tvrdohlavá trochu jsem, ale tak aby mi to způsobilo nádor?

 

Ale mým hlavním úkolem, který jsem si dala bylo tyto myšlenky tedy změnit a najít jejich původ, protože léky na takovou nemoc nejsou a je to zatím jediný možný způsob, jak se možná vyléčit.

 

A tak jsem prováděla ze začátku jen to co říkala Louise, říkala si, prováděla tyto afirmace:

 

S láskou řídím svoji mysl

Všechny změny, které v mém životě přijdou jsou správné

Všechno v mém světe je v pořádku

Jsem v bezpečí

Miluji se

 

A jen toto jsem pronášela, pořád, skoro celý den. Všechny své běžné myšlenky vyměnila za tyto výroky. Večer si sedla a psala si to i na papír. Po měsíci jsem zjistila, že se vážně bojím změn. A že se na tomhle světě necítím vůbec v bezpečí. Najednou jsem pochopila, že raději zůstávám v situacích a s lidma, kteří mě trápí než abych udělala krok vpřed a zkusila tyto situace změnit. Byla jsem v těchto situacích, protože jsem je znala a i když mě bolely a trápily bála jsem se udělat změnu, že přijde ještě něco horšího. Dnes už vím, a pokládám si otázku, proč hned člověk všechno vidí, že to bude horší, než aby si řekl, že to bude lepší? Více lidí vidí spíše pesimisticky než optimisticky v té době i včetně mě.

 

Chce to řádnou dávku odvahy, alespoň pro mě udělat ten nový krok a tu změnu provést. Lidé často zůstávájí například ve vztazích, kde jim není dobře, ale mají jakousi pomyslnou představu, že třeba lepšího partnera by nenašli a tak s tím člověkem zůstávájí i navzdory tomu, že jim ten vztah nefunguje a necítí se v něm dobře, jsou nešťastní a na partnera se nemůžou ani podívat a stále se hádají.

 

Já jsem teď nezadaná a bez chlapa:) Takový jeden vztah jsem nedávno opustila, takže Vám tady nemůžu napsat Happy end, že jsem potkala nějakého nového už toho pravého muže, se kterým budu celý život, ale můžu vám říct, že ta změna, kterou jsem provedla je skvělá. Nejsem ve vztahu a s někým, s kým nejste šťastní jenom proto, že se třeba bojíte, že budete sami. Udělala jsem tento krok a tuto změnu a nebála jsem se ji. A vyplatila se mi! Přišli noví lidé, nové přátelství, čas strávený sama se sebou. A všechny jsou pozitivní, ani jedna negativní, jak jsem se celý život bála.

 

Ta stejná situace je i v práci, lidé často zůstávájí v práci, kde nejsou spokojeni, kde vydělávají malé peníze, kde jim nesedí šéf a kolegové, ale neudělají žádný krok k tomu, aby byli šťastní! A jen si stěžují, na všechny okolo, na situace, na peníze atd., místo aby se podívali a začali si stěžovat na SEBE, proč oni neudělají jiný, nový krok, aby šťastní byli.

 

Proč?

 

Protože se bojí změny a bojí se nových situací, že by přišlo ještě něci horšího než teď mají, ale není už to nejhorší to, že trávíte čas někde a s někým kde se necítíte dobře právě teď a tady?

 

A proto vám všem přeji a prosím Vás o to, aby jste si uvědomili jak myslíte a jestli jste v nějakých situacích a s lidmi, se kterými být nechcete nebojte se změny a udělejte ji. Ať pak není pozdě, až budete mít nádory, rakovinu, nebo jen blbou rýmu. Protože i rýma !! je výsledkem myšlení. A to, že když člověk řeší nějaký problém třeba i dlouhodobě spustí se mu rýma, protože vaše tělo se potřebuje od takových myšlenek odprostit, vydechnout a pročistit se.

 

Pokud Vás trápí jakákoliv bolest nebo nemoc doporučuji si přečíst tuto knihu má vzadu seznam, všech nemocí a vzorce myšlení, odkud se taková nemoc bere. Třeba se v tom najdete a uděláte nový krok aspoň tím, že se do takové knihy podíváte.

 

 

Anička:)