Jít či nejít k vesmírným napovídačům?!

12.11.2013 17:31

Jít či nejít k vesmírným napovídačům?!

 

Velice oblíbené téma v poslední době. Jako kdyby se roztrhl pytel se všemi věštbami a všichni okolo mě řešili tuto otázku. Dokonce už i v rozhlasových rádiích vám slibují, že vám vyvěští vaši budoucnost. To, že to vysílají v televizi, kdy většinou starší obloustlá dáma svým krásným pražským přízvukem vábí všechny diváky, k tomu, aby si nechali vyvěštit svůj osud a zjistli jestli Pepa vedle z vesnice je jejich pravý muž za 89 Kč za minutu nestačí? A pak Vás nechají ještě čekat 10 minut na spojení. Teď už nám tyto služby nabízí i rádio??

 

Takže z toho vyplívá otázka zda jde o obchodní tah nebo je to teď tak oblíbené téma, že na to lidi tak rádi slyší a vyžadují se dozvědět o své budoucnosti víc jakýmkoliv způsobem?

 

Samozřejmě i JÁ, jsem navštívila všechny možné kartářky a vědmy o tom není pochyb. A mám svoji jednu „soukromou“ kartářku, ke které chodím už asi 4 roky. Musím se přiznat nejraději bych s ní i bydlela, aby mi mohla věštit každý den:) Když jsem lidem okolo mě říkala, že k ní chodím ťukali si na čelo a říkali, že jsem se fakt dočista zbláznila, ale dneska všichni ťi co si na čelo ťukali už k ni chodí taky!

 

Když jsem šla poprvé měla jsem hrozný strach co mi řekne a bála jsem se, že to budou špatné věci, ale vzhledem k tomu, že jsem byla ve stavu, kdy mi bylo psychicky už tak zle, tak jsem byla v podstatě připravená na cokoliv a tuto výpravu k ní podstoupila. Reference od mých známých měla skvělé, tak proč k ní nejít horší už to přece být nemůže. Ale opak byl pravdou, vyvěštila mi samé krásné vyhlídky do budoucnosti. Samé pozitivní věci, hodně peněz, štěstí, lásku a já odcházela a byla jsem jak v nebi:-D Najednou jsem svůj život viděla pozitivně všechny mé problémy odešly a já měla radost a najednou se těšila i do práce, protože mě tam měli čekat peníze a někde po cestě do práce potkám svého osudového partnera...... mimochodem ani jednoho zrovna z toho se nakonec nestalo:) Jak Vám jedna osoba může během hodiny změnit pohled na svět, že?

 

A tak k ní chodím pravidelně co 3 měsíce, vykládá vždycky na období tří měsíců někdy se to vyplní, někdy ani zdaleka ne, ale jde tam o ten pocit, že člověk najednou prostřednictvím někoho může rádoby „nahlédnout do své budoucnosti“ a na chvíli se přestat bát, protože ví co ho tam čeká.

 

A to má každý člověk rád, tu JISTOTU. Chvíli se nebát a vědět co přijde. Chce znamení, že ať udělá jakýkoliv krok v životě, tak ten krok bude dobrý. Nevěří sám sobě a své intuici a co cítí, raději věří cizím lidem, o kterých si myslí, že ví něco víc z vesmíru než oni sami. Člověk se dokáže velice rychle upnout na informace, většinou to jsou informace, které CHCEME SLYŠET a začneme být přesvědčeni, že nám karty dokážou naši budoucnost říct.

 

Já budu ke kartářce chodit asi už celý život:) Mám tu paní ráda, a vždycky když k ní jdu potěší mě a zahřeje na duši. Párkrát už jsem si i říkala, jestli to náhodou neříká všem, tak dobré vyvěštěné karty co mi vždy vyjdou,ale i pokud ano, mě to vůbec nevadí. Za těch 250 Kč na hodinu mi to stojí, ten pocit, že všechno bude v pořádku. I přesto, že afirmuju a pronáším k sobě všechny pozitivní výroky je dobré občas slyšet i pozitivní věci od další osoby, abychom se mohli dostatečně utvrdit, že to co děláme je správně a má nějaký smysl v tom pokračovat. A když mi řekne špatné věci? I to se mi stalo, ale většinou je velice rychle vypustím z hlavy, úplně automaticky se mi nějak vykouří a já myslím jen na to hezké co mi řekla a těším se na to. Každý člověk by totiž potřeboval takového svého našeptávače. Člověka, za kterým když potřebujete zajdete a on Vám nebude odporovat a vyvracet vaše rozhodnutí a bude vám říkat, že všechno dobře dopadne. Někdo má to štěstí a má takové kamarády, rodiče a sourozence a stačí mu to, ale někteří potřebují ještě někoho cizího, nestranného, další nový názor a od toho tady právě asi jsou ti  VESMÍRNÍ NAPOVÍDAČI.

 

Tak se k nim vydejte, určitě Vás potěší:)